Województwo mazowieckie
FARADAYA Warszawa
W maju 2021r zaczęliśmy realizację kontraktu na realizację robót ziemnych na obiekcie: 21-001 P3 WARSZAWA przy ulicy Faradaya. Prace zakończyliśmy w grudniu 2021r.
Zakres robót na tym kontrakcie obejmował:
- usunięcie warstwy humusu na odkład lub z wywozem
- wykop pod fundamenty
- zasypki
- wykop w nasyp
- wykonanie wzmocnienia podłoża hali SPEK
- rozbiórka ogrodzenia wraz z wywozem materiału
S7 Pieńki-Płońsk
W okresie 05.2020 – 06.2022 realizowaliśmy kontrakt „Budowa drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Pieńki – Płońsk. Inwestycja dotyczyła budowy zbiorników retencyjnych i przeciwpożarowych w ilości 16 szt oraz rowów awaryjnych.
Roboty swoim zakresem obejmowały:
- wykonanie wykopów
- dociążenie
- ułożenie płyt ażurowych na dnie i na skarpach
- ułożenie płyt YOMB na zjazdach
- ułożenie geomembrany
- wykonanie podsypki piaskowej
- humusowanie i obsianie skarp
- umocnienie wylotów i wlotów skarp i dna płytkami betonowymi
- wypełnienie otworów wlotów i wylotów rowów awaryjnych zaprawą cementowo-piaskową
- posadowienie osadników prefabrykowanych.
S7 Strzegowo-Pieńki
W maju 2020r rozpoczęliśmy prace na kontrakcie „Budowa drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Strzegowo – Pieńki. Prace zakończyliśmy w czerwcu 2022r. W tym czasie wykonaliśmy 25 zbiorników retencyjnych.
Zakres robót obejmował:
- wykonanie wykopów wraz z umocnieniem i odwodnieniem
- wykonanie nasypów
- humusowanie wraz z obsianiem
- umocnienie płytami ażurowymi skarp i dna zbiornika
- ułożenie na zjazdach płyt Yomb
- wykonanie podsypki piaskowej i podbudowy związanej cementem
- wbudowanie krawężników
- ułożenie geomembrany i jej dociążenie
- ułożenie geowłókniny
- wykonanie osadników betonowych
- wykonanie schodów i poręczy
- wykonanie rowów wraz z umocnieniem
- umocnienie przelewów awaryjnych
- wykonanie podsypki piaskowej
- umocnienie rowu darniną.
S7 Napierki-Mława
W maju 2020r. przystąpiliśmy do realizacji inwestycji „Budowa drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Napierki – Mława. Przedmiotem robót była budowa zbiorników retencyjnych.
Do wykonania było 20 zbiorników, których zakres robót obejmował:
- wykonanie wykopów
- wykonanie nadsypki z gruntu z wykopu
- wykonanie podsypka piaskowa
- ułożenie geomembrany
- umocnienie skarp i dna zbiorników płytą ażurową
- humusowanie i obsianie trawą.
S61 Podborze-Śniadowo
W okresie od 03.2022 do 07.2023 realizowaliśmy zadanie na kontrakcie „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Budowa drogi ekspresowej nr S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn, odcinek: węzeł „Podborze” (z węzłem) – węzeł Śniadowo (bez węzła), na długości około 19,463 km [S61] + 3,008 km [S8] + 3,57 km [klasy G].” Inwestycja dotyczyła budowy 29 zbiorników retencyjnych: szczelnych, nieszczelnych i infiltracyjnych. Woda z jezdni drogi ekspresowej i dróg dojazdowych przez system rowów, zbiorników retencyjnych, przepustów oraz elementy kanalizacji deszczowej odprowadzona została do rzeki Orz lub zbiorników retencyjno-infiltracyjnych.
Roboty obejmowały:
- wykonanie wykopów
- dociążenie
- ułożenie geokraty wypełnionej kruszywem
- wykonanie podsypki piaskowej
- ułożenie goemembrany
- ułożenie płyt ażurowych z wypełnionych kruszywem
- wykonanie nasypów
- drenaż opaskowy
- wykonanie studni drenarskich i studni hydrostatycznych oraz wylotów drenarskich
- wykonanie niecki osadczej
- humusowanie wraz z obsiewem traw