Województwo mazowieckie

FARADAYA Warszawa

W maju 2021r zaczęliśmy realizację kontraktu na realizację robót ziemnych na obiekcie: 21-001 P3 WARSZAWA przy ulicy Faradaya. Prace zakończyliśmy w grudniu 2021r.

Zakres robót na tym kontrakcie obejmował:

  • usunięcie warstwy humusu na odkład lub z wywozem
  • wykop pod fundamenty
  • zasypki
  • wykop w nasyp
  • wykonanie wzmocnienia podłoża hali SPEK
  • rozbiórka ogrodzenia wraz z wywozem materiału
faradaya-warszawa-00
faradaya-warszawa-01
faradaya-warszawa-03
faradaya-warszawa-02
faradaya-warszawa-04
faradaya-warszawa-05

 

S7 Pieńki-Płońsk

W okresie 05.2020 – 06.2022 realizowaliśmy kontrakt „Budowa drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Pieńki – Płońsk. Inwestycja dotyczyła budowy zbiorników retencyjnych i przeciwpożarowych w ilości 16 szt oraz rowów awaryjnych.

Roboty swoim zakresem obejmowały:

  • wykonanie wykopów
  • dociążenie
  • ułożenie płyt ażurowych na dnie i na skarpach
  • ułożenie płyt YOMB na zjazdach
  • ułożenie geomembrany
  • wykonanie podsypki piaskowej
  • humusowanie i obsianie skarp
  • umocnienie wylotów i wlotów skarp i dna płytkami betonowymi
  • wypełnienie otworów wlotów i wylotów rowów awaryjnych zaprawą cementowo-piaskową
  • posadowienie osadników prefabrykowanych.

 

S7 Strzegowo-Pieńki

W maju 2020r rozpoczęliśmy prace na kontrakcie „Budowa drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Strzegowo – Pieńki. Prace zakończyliśmy w czerwcu 2022r. W tym czasie wykonaliśmy 25 zbiorników retencyjnych.

Zakres robót obejmował:

  • wykonanie wykopów wraz z umocnieniem i odwodnieniem
  • wykonanie nasypów
  • humusowanie wraz z obsianiem
  • umocnienie płytami ażurowymi skarp i dna zbiornika
  • ułożenie na zjazdach płyt Yomb
  • wykonanie podsypki piaskowej i podbudowy związanej cementem
  • wbudowanie krawężników
  • ułożenie geomembrany i jej dociążenie
  • ułożenie geowłókniny
  • wykonanie osadników betonowych
  • wykonanie schodów i poręczy
  • wykonanie rowów wraz z umocnieniem
  • umocnienie przelewów awaryjnych
  • wykonanie podsypki piaskowej
  • umocnienie rowu darniną.
strzegowo-pienki-00
strzegowo-pienki-01
strzegowo-pienki-02

 

S7 Napierki-Mława

W maju 2020r. przystąpiliśmy do realizacji inwestycji „Budowa drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Napierki – Mława. Przedmiotem robót była budowa zbiorników retencyjnych.

Do wykonania było 20 zbiorników, których zakres robót obejmował:

  • wykonanie wykopów
  • wykonanie nadsypki z gruntu z wykopu
  • wykonanie podsypka piaskowa
  • ułożenie geomembrany
  • umocnienie skarp i dna zbiorników płytą ażurową
  • humusowanie i obsianie trawą.
napierki-mlawa-01
napierki-mlawa-00

 

S61 Podborze-Śniadowo

W okresie od 03.2022 do 07.2023 realizowaliśmy zadanie na kontrakcie „Projekt i budowa drogi ekspresowej S61 Budowa drogi ekspresowej nr S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn, odcinek: węzeł „Podborze” (z węzłem) – węzeł Śniadowo (bez węzła), na długości około 19,463 km [S61] + 3,008 km [S8] + 3,57 km [klasy G].” Inwestycja dotyczyła budowy 29 zbiorników retencyjnych: szczelnych, nieszczelnych i infiltracyjnych. Woda z jezdni drogi ekspresowej i dróg dojazdowych przez system rowów, zbiorników retencyjnych, przepustów oraz elementy kanalizacji deszczowej odprowadzona została do rzeki Orz lub zbiorników retencyjno-infiltracyjnych.


Roboty obejmowały:

  • wykonanie wykopów
  • dociążenie
  • ułożenie geokraty wypełnionej kruszywem
  • wykonanie podsypki piaskowej
  • ułożenie goemembrany
  • ułożenie płyt ażurowych z wypełnionych kruszywem
  • wykonanie nasypów
  • drenaż opaskowy
  • wykonanie studni drenarskich i studni hydrostatycznych oraz wylotów drenarskich
  • wykonanie niecki osadczej
  • humusowanie wraz z obsiewem traw
sniadowo-podborze-01
sniadowo-podborze-02
sniadowo-podborze-04
sniadowo-podborze-03
sniadowo-podborze-05
sniadowo-podborze-06
sniadowo-podborze-08
sniadowo-podborze-07
sniadowo-podborze-09
sniadowo-podborze-10
sniadowo-podborze-11
sniadowo-podborze-12
sniadowo-podborze-13
sniadowo-podborze-00

 

A2 Gręzów-Swoboda

W okresie 07.03.2022 do 31.05.2024 realizowaliśmy zadanie „Projekt i budowa autostrady A2 Warszawa – Kukuryki na odcinku węzeł „Ryczołek’ (koniec obwodnicy Mińska Mazowieckiego) – Siedlce”, Odcinek V od węzła „Gręzów” (z węzłem) do węzła „Swoboda” (z węzłem) o długości około 12,49 km. 

Wykonaliśmy 19 zbiorników retencyjnych i retencyjno - infiltracyjnych. Prace polegały na:

  • zdjęcie humusu i wykop,
  • wykonanie warstwy dociążającej z pospółki ora podsypki piaskowej,
  • ułożenie geowłókniny i geomembrany,
  • wykonanie nasypów i zjazdu,
  • ułożenie płyt betonowych – jomb i płyt ażurowych,
  • humusowanie i obsianie nasionami traw.

 

a2-grezow-swoboda-19
a2-grezow-swoboda-20
a2-grezow-swoboda-21
a2-grezow-swoboda-22
a2-grezow-swoboda-23
a2-grezow-swoboda-24
a2-grezow-swoboda-25
a2-grezow-swoboda-26
a2-grezow-swoboda-27
a2-grezow-swoboda-00
a2-grezow-swoboda-01
a2-grezow-swoboda-02
a2-grezow-swoboda-03
a2-grezow-swoboda-04
a2-grezow-swoboda-05
a2-grezow-swoboda-06
a2-grezow-swoboda-07
a2-grezow-swoboda-08
a2-grezow-swoboda-09
a2-grezow-swoboda-10
a2-grezow-swoboda-12
a2-grezow-swoboda-11
a2-grezow-swoboda-13
a2-grezow-swoboda-14
a2-grezow-swoboda-16
a2-grezow-swoboda-15
a2-grezow-swoboda-17
a2-grezow-swoboda-18
 

 

A2 Cicibór-Borki

Od 18.09.2023 do 31.08.2024 prowadziliśmy prace na kontrakcie „Budowa autostrady A2 Warszawa – Kukuryki na odcinku obw. Siedlec –węzeł „Cicibór” (z węzłem) odcinek VI od km ok. 561+440 do km ok. 580+190 z węzłem „Borki” o długości około 18,750 km”.W ramach prac wykonaliśmy kompleksowo 15 szt. zbiorników retencyjnych, infiltracyjnych i retencyjno-infiltracyjnych oraz niecki infiltracyjne.

Roboty swoim zakresem obejmowały:

  • wykopy, 
  • ułożenie geowłókniny, 
  • wykonanie podsypki i rozłożenie geomembrany, 
  • dociążenie, 
  • ułożenie płyt ażurowych z wypełnieniem otworów kruszywem, 
  • zrobienie zjazdów z płyt JOMB, 
  • wykonanie nasypów,  
  • zrobienie kanalizacji deszczowej,  
  • montaż wylotów ze zbiornika, 
  • ułożenie schodów skarpowych,
  • humusowanie z obsianiem traw.
      
wykop
wykop-2
krawezniki
geowloknina